blablabalbalablabal

Igår började jag få en massa sms där det står något sånt här "Grattis va roligt vem är det?" förutom från Ida hon skrev mer "VA I HELVETE SÄG VEM DE ÄR INNAN JAG BLIR IRRITERAD!!!!!!!!!" hahahah.
Jag förstod ingenting men då visar det sig att Pernilla bytt min relationsstatus på facebook från singel till i ett förhållande. Och jag och Julia såg chansen att jävlas med folk så vi fortsatte på det där och drog en himla massa roliga skämt, tyckte vi men å andra sidan så har vi ganska dålig humor också. Men NEJ jag är inte i ett förhållande så Ida du behöver inte bli irriterad och döda mig och skulle du nu fortfarande vilja/behöva döda någon så döda Pernilla istället det var ju hennes fel.


Igår hittade jag Leo Karlsson och tigrarna så när Jennie skulle sova la jag mig i hennes säng jag också för att lyssna. Jag tänkte lyssna kanske 5min sen gå hem men jag somnade efter 2min och sov i någon timme. 
Jag och Jessica lyssnade ALLTID på den när vi var mindre och skulle sova och stackars pappa var alltid tvungen att sitta vid datorn och sen säga samma mening och gå på toa på exakt samma ställe. Det var alltid lika roligt..HAHAH!!


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback