Mässa på Nolia

Var på någon utbildningsgrejs på Nolia idag och efter att ha gått X-antal varv (tappade räkningen efter 6) gav jag och Sofia upp letandet på utbildning och började jakten på tablettaskarna.
Jag lyssnade även på blondinbella och jag gillade hon. Det är klart att man kan hitta fel i det hon säger och övertänka allt men det tänker jag inte göra. En del saker fastnade och fick mig att tänka efter så jag antar att blondinbella är min typ av föreläsare..hahah!

"Jag vet inte riktigt om det där var ett Hej eller en smack"



Sen pluggade jag och Amanda PA100 eller ja vi försökte. Det verkar som att Liljaelever är dummare än jag trodde. Inte för att dra alla över samma kant men de frågor som folk haft mest problem med är.

Klass:____________________________
Tjej
[ ]                Kille [ ]

Sen finns det även vissa charmigatyper som inte fattat att dom där små rutorn [ ] är till för att kryssas i utan de ringar in hela svaret. Men favorit enkäten är endå Klass: Samhällsprogrammet PÅ Liljaskolan  AAAHA tack för att du var så tydlig, vi blir så lätt förvirrad över vilken skola det var vi va på.



Kommentarer
Tobias

hehehe, jag var där i ca 10min och han kolla igenom allt och inte fick jag någon närvaro heller :P värdelöst

2011-02-19 @ 00:23:01



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback