Man måste känna "Kungen" för att förstå

Jag älskar att jag och Julias pappa som även är kallad kungen enligt mig (dom är helt sjukt lika) har exakt samma humor.
Vi fick skjuts hem av han ikväll efter öppet hus och vi var ute på villovägar.
Jag- Du vet att du kör åt fel håll om du ska till Vännäs.
"Kungen"- Njaaha ja men är inte det här vännäsvägen? Jo men där såg jag en vännäsbo det är lugnt.
Där tänkte som jag att skämtet va slut så vi alla skrattade lite innan vi for tillbaka i vår gud-vad-det-är-avslappnande-att-åka-bil-på-kvällen-stämningen. Men då från ingenstans.
"Kungen"- Men du Josefin visst är jag på vännäsvägen nu? För det där är väl brattby gården?
(vi är fortfarande på okänd mark)
Jag älskar när folk drar skämt lite för långt. Det är oftast då jag tycker dom är som roligast men det är också då alla andra säger "Men släpp de, det är inte roligt längre".
Men som min klass alltid säger Jag tror jag har hittat mitt stjärnsyskon.

Kommentarer
Julia

jag gillar att du tycker att du är stjärnsyskon med min pappa!

2011-02-18 @ 01:13:53
Blogg: http://julica.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback