HÄÄÄÄR BOOOOOR EN ÄÄÄÄÄÄLG

Det kan ju vara så att jag har haft världens bästa helg med världens bästa Ida. Hon kom och hämtade mig igår och så for vi hem till hon och åt go middag och sen såg vi på solsidan,hade bara allmänt mysigt och skrattade åt grönsaksfolket. 
Idag laddade vi upp med picknick och satte oss i bilen och hade roadtripp upp till norsjö där våra småbarn spelade cup. Problemet var bara att vi kom lite sent för vi körde fel som fan så vi hann inte se så mycket.
Sen så behöver vi ju inte prata så mycket om vårat lilla stopp på frasses men jag kan ju säga att stämpeln Vännäs tjockaste tjejer kommer gå till inga mindre än JOSEFIN OCH IDAA.....SMÄÄÄÄLTOOOOOSST.......
Sen vill jag även ta ut min ilska på deras jävla GPS helvete!! Ungefär så här satt vi hela resan hem.
JävlaGPSröstkärring- Sväng hög.
Ida- Men det finns ingen väg där ens.
JävlaGPSröstkärring- Sväng vänster.
Jag- Men det finns ingen väg där heller.
JävlaGPSröstkärring- Gör en U-sväng och sväng sedan höger.
Ida- MEN DET FANNS INGEN JÄVLA VÄG DÄÄÄÄÄÄÄÄÄRR!!!!!
JävlaGPSröstkärring- Gör en U-sväng och sväng sedan höger.
Jag- JÄÄÄÄÄVLAAAAAAAA KÄÄÄÄÄRRRRIIIIINNNGGG!!!
Ida- IDIOOOOOOOOOOT!!!
Jag och Ida- DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!

Det där GPSen gjorde så vi körde åt helt fel håll så det tog 4½timme att köra från Norsjö till Vännäs, 4½TIMME! Det ska ta 1timme och 45min men inte om man gör som vi och tar en genväg via Gävle. 
Men vi hade jäkligt roligt då vi körde där helt lost ute i skogen. Vi satt och sjöng för fulla muggar, vi skrek en himla massa och jag fattar som inte varför men vi skrek, vi kollade på alla söta renar och vi hade som sagt picknick.



Vi stannade mitt i skogen för att ställa oss på vägen och ta kort, MONGON!
  

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback