Jag behöver lov

Jag går fortfarande runt och ler och sjunger JAG KAN ANDAS OCH JAG KAN RÖRA HUVUDET, JAG KAN ANDAS OCH JAG KAN RÖRA HUVUDET, JAG KAN ANDAS OCH JAG KAN RÖRA HUVUDET!! hahah.
Men jag vill ha dom där bilderna Sofia för dom har inte ha sett normala ut. Jag var sjukt nervös så jag bara skrek neeeeej varje gång jag vart upplyft.. Hahah!

Sen så hittade jag även en klänning till bröllopet men den måste sys upp så måste Josefin sätta sig och sy nu?? I hope not för då kommer de se förjävligt ut.


Jag och Pernilla stod och övade på en massa danser och lite fräna steg igår kväll.
Sms:
-vad gör ni?
-Vi övar danser.
-VA!?
-Ja alltså vi är ju inte seriösa.
-Nä okej men hur ska jag veta de.
Nää vi var ju inte seriösa, inte ens lite......Eller!?


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback