Livet är inte lätt

Lydia- Där sa du nåt klokt!

JOSSE- Jag är ganska klok vetu, jag tror klokheten kom när jag skaffade mittbena.

Lydia- HHAHAHAHA oh man, jag har saknat dig josse! seriously, det finns bara en som du! (vilket är ganska tur för världen skulle gå under om alla va som du, men det är menat som en komplimang också)

JOSSE- Hahahah.. Hur kan det vara en komplimang?

Lydia- Därför att det är BRA att det finns en av du iallafall! för om de inte fanns nån av dig så skulle världen också gå under, av tristess!

JOSSE- Tristess? Vad betyder de?

Lydia- hahahhahahah men är du seriöööössss?????????? TRISTESS??? du är ju fan.. speciell haha ;D är du säker på att du inte vet va tristess betyder?

JOSSE- Är DU säker på att du inte skrivit fel?

Lydia- bombsäker!!
Enligt wiki : "Tristess upplevs vid avsaknad av stimulans. Tristess är inte självt ett mentalt tillstånd men kan orsakas av speciella mentala tillstånd.

Det är inte lätt att bli mobbad då man inte förstår orden dom mobbar en med + att det blir ännu jobbigare då du inte förstår orden i meningarna som dom använder för att förklara ordet du inte förstod.


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback