nu blir de pizza YES MAAAAT

Okej nu tar jag de har en gang for alla for alla vi ar inte bruna. Har tycker dom inte om solen sa man gor allt inne och nar man val ar ute i solen sa dor man for solen ar ALLT rakt ovanfor oss sa man bokstavligen kokar. men de ar nice anda.

Idag for tyo 1timmes sen var jag, Amanda och Katy och at glass och da fick man 2glasskulor,gradde,bar OCH en tartbit. Jag tog jordgubb och oreosglass och chokladtarta men nar vi far tartan ser vi att fyllningen ar enbart hasselnotter men som att jag tanker ofra nagot sa gott for att kunna andas, OOH NAA! Det vart dock for svart att andas efter 1/4av tartan sa nu ligger resten i en pase vid Katy.hahhaha
JAPP i det har landet tar man med sig alla resten Amanda tog med sig en pizza kant en gang(dock pa skamt....hoppas jag....)

Nu maste jag ga men hemma nasta onsdag.

pusshej


Kommentarer
Fanny

SAKNAR DIG!

2011-01-18 @ 21:10:42
Blogg: http://nyheter24.se/nextinfashion/ljung



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback