"Oh skön säng"

Jag vet att jag lovade att visa bilder och skriva om Bolivia i helgen men jag tror jag ändra på de och säger innan jag är 30 ska jag ha gjort det.

Jag har iaf haft en sjukt bra och slapp helg. Igår med Sofia och vi lagade go middag,(läs: köpte pizza men inte på 3 kronor som jag vill för de hade 93 tagit över så vi vågade inte gå in..hahhaha) spelade spel
Fråga "Vilket stort företag skapade Bill Gates?"
Jag- Hmmm Mcdonalds kanske!?
Och det var ju gaaanska fel så jag var tvungen att fråga Pernilla och se om hon visste de men hon svarade Telefonen så hon var lika dum som jag, känns bra att inte vara själv..hahahah
Sen ikväll så satte jag och pluggade cpjäklaidiotiskahatadematteC och jag förstor INGENTING men Julia bjöd hem mig och så satt hon och förklarade allt steg för steg medans vi drack kaffe (väldigt vuxet) TACK JULIA.
Och sista men inte minst så for jag till Pernilla och såg Eva och Adam, helt underbart. En liiite chock fick vi dock när vi hörde att det faktiskt finns folk som aldrig har sett Eva och Adam. JAG FÖRSTÅR INTE HUR MAN INTE KAN HA SETT DE!!???

Jag älskar att vi är så lika..Hahah!

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback