Undra om min träning börjar 7 eller då jag Jessica gick? Hoppas 7 annars är jag en timme sen

Jag och Julia åt lunch på stan idag pizzabuffe, MUMMS! Där satt vi och skrattade åt den gröna i skin. Jag tänker inte berätta nå mer för ni kommer hur som helst inte förstå..Hahah!
Sen gick vi på våran enda lektion för dagen som var religion och där satt jag på en bänk och lyssnade på sagor om Ulf,Anita,Lennart och Arne.
Efter de bestämde sig Amanda och Signe att dom också skulle äta pizzabuffe så vi går dit och jag köpte INTE mer mat, jag är inte så tjock som man kan tro.. Men Han som jobbade där var iaf tvungen att påpeka att jag redan varit där en gång mitt i restaurangen "JAHA så du äter en till gång idag ja"...Gubbjäkel!
Sen gick jag och Amanda till Wayns och vi köpte faktiskt en kaka som vi delade på bara för att vi inte skulle känna oss så dumma då vi satt där i 4timmar och tog upp 3bord med enkäter.
Efter 4timmar har vi bara hunnit en hundradel så de här kommer ALDRIG ta slut. Pa100 DIEEEE!!


Vi fick även lära oss att killar går i små killgäng till cafer dricker kaffe/varmchoklad och äter en kaka och sitter bara där och pratar och skrattar och avslutar hela fikat med ett "Ja de här va mysigt det måste vi göra om".
VEM HADE KUNNA TRO DE!?
Inte vare då vi utan vi vart väldigt chockade och fick ur oss "Men men dom såg ju inte ens gayiga ut". Har vi fördomar eller? Haha


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback