forsta inlagget 2011

HEEJ igen!
Nyar var riktigt riktigt RIKTIGT roligt vi hann inte vara pa slaktfesten sa mycket eller inte alls. Vi gick till nagon klubb som var laskigare an spokhuset men efter ett tag tankte man inte mer pa de. Jag vet inte ens vad jag ska skriva forutom att de var de bast nyaret jag haft :D
Piñata,fri bar hela kvallen(he he), vi forstorde pyntet for att pimpa oss sjalva osv med andra ord HELT PERFEKT KVALL!

Gissa vad jag at idag? Jo overstekt lama.
Det varsta ar att de va sjukt gott, liksom vem hade kunna tro de? overstekt lama?? hahha
En valdigt konstig grej ar att dom inte ater middag har, dom ater frukost,lunch och sen typ inget mer foran de ar frukost igen..hahah
Varsta bantningskuren jag och Amanda ar pa ;D + att imorn ska vi borja trana igen for de ar verkligen saknat.

Amandas slakt ar helt underbar och jag har mina favoriter helt klart sa jag lider inte har pa andra sidan varlden.

Nu har jag skickat ett laaangt mail till Sofia dar jag berattat allt, kanns lite konstigt att inte sms:a varandra varje dag och beratta allt som hant.. Vi ar ju som gifta.HAHAH!


Kommentarer
SOFIA

VART FAN HAR DU SKICKAT NÅ MAIL!? HITTAAR DET INTEEEEE

2011-01-04 @ 15:29:48



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback