Bolivia bilder 2

Nyår i Bolivia. Det var så sjukt roligt så lätt topp 3.
Jag och Amanda vart beroende av glittereyeliner vi hade de som mascara,eyeliner,ögonskugga osv. he he!
Kvällen började iaf med släktfest eller festen hann inte börja innan jag,Amanda,Heydi,Jhenny och Kathy gick ut. Vi for på någon klubb där vi möte deras andra kompisar. Där inne hade dom pinata(som vi tog), vid 12slaget "raketer" inne, en massa pynt(som vi tog) och gratis bar hela kvällen.

Amanda,Jag,Jhenny,Amandas pappa och Heydi

Kathy,Amanda,Jag och Diana




Vi skulle fara och titta på kyrkogården för dom skulle lämna blommor sen när vi kom dit så är hela släkten där så det blir släktträff vid gravstenen, lite små mysko men..hahah!
Sen for vi och åt överstekt lamakött som faktiskt är gott. Tro det eller ej men thats the truth.

Släkten alltså moster,moster,moster,moster,moster,moster,faster,faster,faster.faster.faster,faster,faster,farbror,farbror,farbror,farbror,
farbror,farbror. Jag tror det är de enda man kan vara i Bolivia moster,faster eller farbror.
Kathy och Diana

Överstekt lamakött.

Amanda, Wendy och jag

Ganska söt va.

Kommentarer
lars

Ligger han och solar???

2011-01-30 @ 21:10:53



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback