Sjukt ovart

For de forsta SOFIA HUR SVART KAN DET VARA ATT HITTA ETT MAIL NAR DU BARA HAR TVA MAILADRESSER????
For de andra AMANDA VI SKA HA EN DEJT NAR JAG KOMMER HEM VAD AR DE SOM HANDER????? ;D

Vi far och traffar nya fastrar varje dag kanns de som, undra om dom nagonsin kommer ta slut? hahah
Jag vet inte vad jag ska skriva??? Jag var och halsade pa jesus idag, han var sjuuukt langt upp sa JA vi var helt slut nar vi antligen kommit fram..hahah
Sen sa vart jag och Amanda nyss lamnade ensamma i huset vi ba HALLO vart ar alla sa vi satt pa varan sang och dromde om MAT.. Pappa och Jessica nar jag kommer hem vill jag ha hela koket FULLT med mat jag vill ata ALLT typ 3veckor i Bolivia=banta=inge mat=Josse HUNGRIG!
Nej nu har jag verkligen ingenting att saga jag kom ju som hit for att lasa svaret pa mitt mail men NAAA (ja jag ar irriterad.hahah)
Nu ska vi ga tillbaka till huset och se om folk ska me och ata glass, MUMMS!

Kram Josse

Kommentarer
moster

vi har ätit älgstek och klyftpotatis mums!!!! Men du din stackare finns det ingen mat eller är den inte god?

Kul att höra från dig, har ni badat och solat något? Kramar i massor från oss alla

2011-01-05 @ 19:14:04



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback