Vi har de bra

NEEJ de ar klart jag inet trodde att dom skulle ata makaroner och kottbullar men jag trodde inte dom skulle ata rosa segt kott med TOMTEGROT liksom varfor skulle man ata de?? finns det nagon anledning till att ata de?? jag och Amanda satt och tittade pa vad alla andra at for att se vad som gick att ata men dom at ju ALLT sa de slutade med att vi lamnade typ allt "kott"..hahah

jag har borjat fa vaarldens kramper i magen och nar jag far de sa kan jag inte andas men om vi ska se de fran de positiva sidan sa ar de bara ibland jag far de..hahah

jag pratar just nu med pernilla och hon ar fett mysko "nar du ser all sno kommer jag bli fett glad" oooh OKEJ kul att jag kan gora ditt liv lite roligare..hahaha
Och Sofia nu har jag svarat pa ditt mail och JO jag har skcikat tusen mail.

Det slog mig igar kvall att jag inte pratar med Jessica pa 2veckor, 2veckor!!! Okej jag har inte pratat med nagon pa 2veckor men jag har inte ens skrivit med hon. det ar sjukt lang tid for att vara oss men om typ en vecka kommer jag hem,WOOOHO vad du och pappa ska bli glada igen :D

Jag vet inte hur mycket vi kommer sitta vid datorn men pa tisdag nasta vecka borjar varan laaaanga resa hem(bara jag som tankte pa den otroliga vandringen)

adios


Kommentarer
pernilla

men skrev ju feel, skulle stå du

2011-01-10 @ 17:02:36
Blogg: http://pinneputt.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback