STUDENTEN 16/6 - 2011

Igår tog jag studenten och det var den roligaste och tråkigaste dagen i mitt liv. Vi hade champagnefrukost vid älven där vi bara satt och myste,tog kort och åt jordgubbar innan vi gick till skolan. vid 9 skulle bara dansklassen träffa Ingrid och det var bland det svåraste jag varit med om (jag börjar grina bara nu när jag tänker på de). Under dem här 3 åren har Ingrid varit den lärare som vi kunnat gå och prata med om ALLT och hon har blivit som en extra mamma så det var riktigt jobbigt att sitta och lyssna när hon läste upp hej då kort som hon skrivit till alla. Vi satt och grät floder och det var förns då jag insåg att vi ALDRIG kommer ha en danslektion på våran skolan av våra lärare med våran klass igen.
På avslutningen i Valhalla hade vi dansare gjort en surprise till resten av studenterna, vi dansade originaldansen från Party rock anthem. DET VAR HELT SJUKT FANTASTISKT UNDERBART ROLIGT ATT FÅ DANSA PÅ SCENEN EN SISTA GÅNG!
Sen så var det dags att springa ut och eftersom vi är går på Midgård som alltid ska vara lite speciell så skulle vi stanna mitt i utspringandet och ställa oss och sjunga "SJUNG OM STUDENTENS LYCKLIGT DAG"(Det var den meningen jag och Amanda kunde eftersom vi hoppat över dom här 40repen som skolan haft). Efter allt det där var det dags för dagenhöjdpunkt FLAKET. Vi pumpade musik,dansade,sjöng,skrek och var allmänt lyckliga och flakets partylåt var Eric Saade-Popular en låt som jag och Julia kämpat för och fick till slut in den på listan.
Sen var det dags för mottagning hemma  och vi hade SJUKT MYCKET MAT och tårta (jag vill tacka mig själv för att jag inte valt en tajt klänning till kvällen). Presenter fick jag också en mobil, en onepiece,pengar,klocka,vin(eller något sånt tror jag de va.hahah) och en ballerina :D
Dagen avslutades på studentskivan med Sofia och en miljon andra studenter. Men innan vi åkte hem var det kramkalas och dags att säga hej då till klasskompisarna och det tog förstplats på Det-svåraste-jag-gjort listan. Jag kanske inte kommer träffa alla igen och det är människor jag vill ha och behöver ha i mitt liv. Jag vill inte att alla ska fara!

Mina 3år på Midgård har varit som en berg och dalbana ena stunden har jag hatat de och önskat att jag gått på en vanlig skola där man inte går omkring i badkläder och simfötter och jagar varandra med en sked medan jag andra stunder älskat hur man kan gå omkring i träningskläder, aldrig ha på sig skor, alla chanser man fått att stå på scenen, hur vi kunnat ha en stor julgran med glaskulor och paket utan att någon förstör och självklart klassen.
                                   Jag tror inte jag skulle kunna fått en bättre klass eller skola.
AMANDA,JULIA,FRIJOH,SIGNE,IRMA,AMANDA,MALIN,FRIDA,ANNA,REBEKKA,AMANDA,LYDIA,ELISE!




Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback