Boliviabilder 6

Vi for på en heldagstripp till något badställe och alla var så taggade och svävade på små rosa moln alla utom jag, Amanda och Heydi vi satt och höll på frysa ihjäl och sjöng klagosånger. haha!



Hemma hos ännu en släkting och helt ärligt så var jag lite rädd för den här familjen. Frun såg ut att vara en perfektionist så jag var rädd att jag skulle råka röra något och sen få en utskällning på spanska och inte kunna säga något tillbaka förutom SI SI(eftersom det är de jag kan). Mannen i huset måste ha haft något fel på ögonbrynen för dom for upp och ner som en jojo HELA TIDEN så jag förstod som inte om han flörta(vilket hade varit läskigt) eller om han såg ut sådär. Deras son däremot var sjukt rolig när han trodde att han dansade som Michael Jackson när det såg ut som att han sprang omkring och blev jagad av en geting. MEN jag fick en massa komplimanger om mitt hår så lite pluspoäng förtjänar dom allt.  

Det vi äter var någon majs,mjöl och vatten blandning med ost i, tror jag!? Det smakade iaf nästan som palt så jag gillade de.
Den här gången var jag dock redan mätt för vi hade fått tro det eller ej GOD MAT just innan så det fanns ingen chans att jag skulle orka hela den där men dom som bodde där sa hela tiden "Nu måste du äta upp allt Josefin annars får du inte gå från bordet" och jag fattar inte ironi så jag visste inte vad jag skulle göra förutom att sitta och små åt hela tiden och hoppas att maten tog slut snart(vilket den aldrig gjorde) men gud va dåligt jag mådde..hahah!


Heydi lagade spagetti och köttfärssås till oss någon gång sista veckan då vi höll på dö av matbrist..hahah!
Det var tack vare den där måltiden som jag tog mig hem.

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback