"Men vi behöver ju inte vara statyer vi kan ju bara vara cpn"

Idag har varit en väldigt spännande dag och jag har hunnit så otroligt mycket men jag kommer som inte ihåg någonting. Jag minns iaf att vi hade en fantastisk jazz lektion med Ingrid. Vi hoppade hit och dit och upp och ner och högt och långt och fult och fint, "Josefin min lilla gasell".
Har jag även haft rep med Signe och co och det spårade som ALLTID. Repen börjar alltid så bra och vi leker proffsiga när vi går igenom steg för steg med fokus och allt innan kör vi till musik och allt som krävs är EN gång till musik sen är de kört. Jag tror jag ska klippa ihop en liten best of för jag har filmat ganska mycket idag.HAHA!
Sen så vart det ju faktiskt pizzabuffe med mina små pinglor och det är lite awesome som alltid.



  

Kommentarer
Julia

åh, best of snälla!

2011-03-24 @ 11:08:42
Blogg: http://julica.blogg.se/
Julia

haha! att göra egna nuggets är inte svårt. om du läser receptet, kan du också göra såna :)

2011-03-24 @ 14:35:27
Blogg: http://jeia.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback