Fler dagar som denna

Idag hade jag världens bästa dag med Sofia. Vi packade väskan full med fika och ved och satte oss på skotern och åkte iväg. När vi var framme och Sofia hade fixad eld så inser vi att vi glömt vatten,muggar och ketchup så det var bara att åka tillbaka. Sen satt vi och grillade korv och marshmallows och drack varmchoklad i evigheter innan vi bestämde oss för att bestiga skranåkarberget. Det kan ju ha varit det jobbigaste någonsin att gå upp och ner för den backen men de var så värt de för vi åkte in i alla snöhögar som fanns, in i träden och nerför stup. Sen när vi skulle åka hem så gissad vem som körde sista biten?? JO JAAAAG, jag körde dock i typ 5km/h men jag tyckte jag var grym och det var faktiskt sjukt roligt.

Sofia- Jag gratinerar korv.
Jag- Jaha men usch visst är det sånt man gör med kött.
Sofia- NEEJ Josefin de är marinerar.



Kommentarer
sofia

DET MÅSTE GÖRAS OM!

Jag skrattar fortfarande åt då jag blev dränkt av snön, hahahah!

2011-03-12 @ 00:13:02
Blogg: http://fastevik.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback