Bra dag!

Idag var jag även stöd åt Jessica som tatuerade sig och jag tror det vart snyggt jag har bara fått se den igenom plasten...... Det vart snyggt fick just se, shit vilket bra smakråd jag är.
Jag tyckte även att det skulle var väldigt roligt om Jessica kom idag och gjorde något av följade helst båda men jag kräver inte så mycket.
"Joo du jag har gjort en liten förändring istället för texten på axeln vill jag ha ett lejon hela ryggen de är okej va?"

"- Tycker du om den?
 - FAAAN HELLER, vetu hur ful den här var, jag hatar den, HATAR! Börja jobba på Ica istället"

Efteråt for vi på station och fikade innan vi började shoppningen.



Personligen hittade jag en annan favorit som jag funderar på att tatuera in på armen,vaden eller bak i nacken har inte riktigt bestämt mig än.

EN GRIS :D

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback