"Josefin nu är du död"

Jag kan som förstå att folk tycker halkbanan är rolig man får sladda omkring och leka rallyförare för en gångs skull men de roliga försvinner ju efter man hört "Josefin nu är du död" 73gånger. 
Det kostade alltså 2500kr för att jag skulle lära mig att jag faktiskt skulle dö om det låg en lastbil tvärs över vägen. De hade jag aldrig kunna lista ut de själv så tack gode gud att jag gick den här 6TIMMAR långa lektionen så när det faktiskt ligger en lastbil tvärs över vägen och jag kör in i den och dör så kan lärarna på körskolan säga "Nää vet ni vad det är faktiskt inte lastbilschaufförens fel att Josefin är död utan Josefin kan inte panikbromsa,sladda,svänga och överleva när de ligger en lastbil över hela vägen det har vi kollat upp".
Men till er som säger att halkbanan är de roligaste ni gjort vill jag bara säga Fy fan vilket tråkigt liv ni måste ha.


Kommentarer
Julia

mitt liv är så roligt och halkbanan var skit kul! men det kanske var för att killarna jag var där med sög, så jag framstod nog som ganska bra och fick beröm för de! :) haha

2011-03-24 @ 21:53:17
Blogg: http://jeia.blogg.se/
sofia

jaaaha tack dååå

2011-03-25 @ 16:25:13



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback