Allt var fel

Jag ligger och provar en säng
Försäljaren- Lägg dig på sidan och prova.
Jag- Men jag ligger aldrig på sidan och sover.
(Försäljaren ger mig en konstig blick)
Försäljaren- Men va? Hur sover du då?
Jag- På mage.
(Försäljaren ser helt förstörd ut)
Försäljaren- Det måste du sluta med de är inte alls bra.
Jag- Okej, jag ligger iaf på mage med ett ben upp och böjer överkroppen mot benet.
(Nu var jag helt säker på att försäljaren skulle börja gråta eller skälla ut mig)
Försäljaren- Har du inte problem med ryggen,axlarna och konstant huvudvärk?
Jag- Jo.
Försäljaren- Men herre gud, du måste ju få en mjukare säng.

Det var inte mycket rätt jag gjorde. Hahah!
Men pappa om du läser det här så behöver jag tydligen en ny säng och jag hittade en skön på MIO för 35.000kr :)


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback