Imorn äre skola NOO

Match i Skellefteå och jag fatta fasiken inte va Patrik höll på med om jag ska vara ärlig. Sen så åkta jag hem med Ellen och Ida vi pratade non stop i 2timmar Ooh va jag gillar när folk pratar lika mycket som en själv ^^
Ikväll ska jag vara med Pernilla och kolla om jag hittar nåt som jag vill ha av Jessica i julklapp.

Vi åt kyckling till middag och jag verkligen hatar allt det där sega äckliga äcklet på kyckling så jag petade bort hälften och då säger pappa helt normalt "Gud vilken tur att du inte föddes som hyena"..

Jag- Jennie du måste lära dig säga R annars kommer du få dåligt betyg och bli mobbad.
Pappa- Ja tänk om du blir tillsammans med någon som heter Rudolf du kommer du säga Judolf.
Jennie- Men jag behöver inte bra betyg för jag vill inte plugga till något.
Pappa- Men gör du inte det måste du börja göra som Josse och dansa för att tjäna pengar.
OKEJ! Jag vill bara göra klart för alla att jag inte är någon strippa..Hahahah


Kram Josse

Kommentarer
moster

hmmm, steget kanske inte är så långt... tjänar du pengar på dansen???

2009-11-22 @ 19:37:26
sofia

hahaha jag avgudar din pappa!

2009-11-23 @ 19:25:35
Blogg: http://fastevik.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback