Äntligen Fredag

Igår kväll var jag med Sofia och vi träffade for och träffa folk lite här och där. Alldeles för länge sen jag och Sofia va med varandra med det får vi ändra på från och med nu. Vi spelade bla tv-spel och jag kan stolt säga att jag helt världelös men jag gjorde dock dom bästa ljudefekterna. I slutet av kvällen då vi skulle ta och sova så kom ingen av oss längre än till sofforna ^^ Hahah
Eller där vid 4 då Sofia vakna så försökte hon få mig till sängen men mitt svar var ungefär Öhdsknöfcändssjaegqldn så hon gav upp. Rätt så smart val för det är ingen bra ide att väcka en Josefin.






Kram Josse


Kommentarer
Sofia

Vi ägde verkligen den där kvällen! Måste göras om!!

2009-09-05 @ 21:22:44
Blogg: http://fastevik.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback