Snart middag hoppas ja

Va ute och sprang/gick med Sofia och Viktor och det gick väl sådär. Dom var inte så jätte taggade eller jag var väl inte så supertaggad själv men vi fixade det iaf. Sen så for vi hem till mig och gjorde lite styrka och jag kom fram till att jag vill lära mig "hockey armhävningar" som Viktor kallade det men då måste jag bli typ 15ggr så stark sååå jag tror de går bort. 
Efter allt hårt jobb så åt vi mango smoothie och resterna av kladdkakan(vilket var 3tuggor var för nåågon åt väldigt mycket igår..hahah) för att äta tillbaka allt vi just gjort av med för de hade ju varit hemskt om vi gick ner.


Ungefär så här såg de ut: Jag var överlycklig, Sofia liiite mindre taggad och Viktor bakom oss någonstans.

Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback