Är det min dag idag eller???

klockan är 06.43 och jag har redan lyckats med att gå upp 04.28 och tro att jag skulle upp då, tappat smörpaketet, spilt juice, levt om extremt  mycket=råka väcka de andra osv. Idag ska vi ha balett med 3:orna sen workshop och ikväll ska vi se på en föreställning. Jag är sjukt taggad vet dock inte om turen är på min sida eller jo jag vet att den INTE är de för varför skulle jag annars doppa håret i yoghurten???

Igår på 2000-lagets träning skulle jag lära en tjej att serva och den där tjejen har seriösa problem med självförtroendet. Jag stod där och tagga hon medans hon grät och sen när jag äntligen fått och att serva en boll och hon fick över den så jag ba WOHO SERU DU KAN, GIVE ME FIVE och hon ba Puuh neej...
HHAHAHA. Tack för den.


Kram Josse

Kommentarer
moster

hoppas dagen fortsatte bättre än vad morgonen gjorde för dig! Kramar i massor till dig.

2010-01-27 @ 17:22:11



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback