De är bjärn

Vi såg på serien pistvakt och jag avgudare. Jag ska bli som dom alltså en pistvakt och så ska jag gifta mig med Jacob då kan vi börja snacka om perfekta paret..
Men vi åt mackor MED MYCKET SALLAD=NYTTIG och O'boy UTAN GRÄDDE FÖR DEN VA I FRYSEN=NYTTIG och det här är andra kvällen i rad nu som vi inte äter onyttigt shit GI nästa. Joo jaa jag känner hur mina mjukisbyxor känns lite större.

Mor- Nej men Olle har du druckigt.
Olle- Nej mor jag drack Zingo med hojt.
Mor- Just ja en hojt.
Olle- Hojt MED Zingo och då gills de inte eller hur jane.
Jane- Precis olle.
Olle- För tar jag lika mycket av båda så jämnar det ut sig.
Jane- Ja du spä ut de
Olle-  Ja så tar jag 30%hojt och 70%Zingo ja hur blir det då?
Jane- Du ligger du på -40%.
Olle- Så dricker ja en Zing ligger jag på  -100%
Jane- Joo så äre



Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback