Jag tror aldrig jag har varit med om så många fel hörningar eller vad man nu säger.

Helgen har varit underbart rolig.
Igår for jag,Jessica,Linnea och Sofia till IKEA i Sundsvall och var där hela dagen. Vi gick på IKEA tills hela vagnen + våra armar var fulla då gav vi upp och gick och betalade. Efter det gick vi till Birsta och skulle hitta kläder till Sofia och vi var inne på H&M i säkert 1timme. Jag sprang runt runt och försökte hitta kläder hon skulle gilla men svaret vart alltid JAG SER UT SOM EN TANT eller JAG SER UT SOM EN VALROSS..
Sen tog jag och Jessica ännu en tur inne på IKEA och köpte en massa ramar och små tjaffs. Sen efter vi tryckt bilen helt full men grejer så for vi till Härnösand och åt kinamat och det slutade med att Linnea bara kunde hosta utåt..HAHAHA
Dagen slutade med att vi for till stugan och tog varsit duntäcke och la oss i soffan och såg på film eller Jessica och Sofia såg på film jag och Linnea sov.




Kram Josse


Kommentarer
Host host

Vi är så sjukt snygg där vi ligger.. sofia ser skräckslagen ut, som om hon håll på att kissa ner sig. :P (fast det ser typ ut som jag kissar oxå, haha)



Tack för helgen!

2010-01-24 @ 23:32:32



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback