Jag tacklade upp dörren igår för att komma ut och sen hade jag snö upp till mitten av låret

Nu är det äntligen fredag YES. Och idag har jag bara kulturhistoria och historia. Jag förstår dock inte meningen med att ha kulturhistoria " Hej barn, idag ska vi läsa om hur vaser såg ut under antiken" och jag skulle bry mig därför att???
Sen ikväll ska jag följa med familjen Persson på bio och se snabba chash. Efter det så far jag hem till dom och chillar/stör och imorn blire match på hammarhallen kl:13.00.
Men nu över till något mycket viktigare. Min pappa tycker jag är tjock!!!
Han har köpt LÄTT jordgubbs yoghurt som är utan alla jordgubbsbitar och är mer rinnig än vatten. Eller så ville han bara att jag skulle orka riktigt mycket middag.




Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback