Jag vart lite små kär i akutmottagnings killen

Ja det här var ju en konstig dag. När vi kom till akuten så fick jag träffa en tant och en ung kille och dom kollade på handen och surtanten ville skicka hem mig utan att göra någonting men killen va värsta söt och ringde runt och fixa en läkar tid till mig på citymottagningen. Så jag och Jessica for och åt lunch sen visade jag Jessica vägen till mottagningen men jag höll kartan fel väg så vi gick helt fel..Hahaha
Men vi hittade till slut och läkaren va den coolast jag träffat och halva tiden satt jag visa hur "vig" jag är för han ba WOW KAN DU GÖRA SÅ,SÅ DÅ??
Men det viktiga är att jag inte har nå gips och att jag får träna som vanligt.


HAHAHAHHA..JÄKLAR VILKEN TJOCK HAND.

Kram Josse

Kommentarer
Tobajjass

skönt att de inte va värre än så :)

2010-01-23 @ 13:12:16
Blogg: http://tobajjass.blogspot.com/
Iza

Vad har du nu lyckats med Jossan lilla? Tur iaf att du slapp gips, jag vet ju att du inte brukar uppskatta det. :P

2010-01-23 @ 19:45:12
Blogg: http://izaspjoller.blogspot.com/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback