Nu är det slut på friden

Har räknat matte hela jäkla dagen men inte jag har blivit smartare för de. Men tur att jag tycker det är roligt annars hade jag gett upp för länge länge sen. Fast så bra kan jag inte vara eftersom jag sitter och slår 7+3 på miniräknaren. Har iaf bestämt att jag ska läsa matteC som individuelltval i 3:an så ni kan ju alla be en bön till gud att jag ska klara G.
Alla blir alltid lika förvånad när jag säger att jag vill läsa matteC ser jag ut att vara jätte dum eller vart är problemet? Jag är sjukt smart vill bara inte visa det för de blir så jobbigt och folk sätter så höga krav på en..Hahhaa






Kram Josse

Kommentarer
anonym

det viktiga är ju inte vad folk tror om dig och vad de tror du kan klara av utan vad du själv går för och hur mycket tror på dig själv. inget kan hindra din vilja. det är viljan som gör att man uppnår saker här i livet. jag tror du har starkare vilja än de flesta

2010-01-31 @ 17:58:43
Frida

du är ju faktiskt supersmart på matte jossan :):)

2010-01-31 @ 19:34:17
Blogg: http://frida7.blogg.se/
Julia

3+7 ÄR komplicerat!!! Nämen, du är bra på matte! BTW ska amanda K också räkna C, om du inte hört det :)

2010-01-31 @ 22:08:30
mamma

det är rätta takter visa inte alla talanger på en gång utan överraska hela tiden, då vet dom aldrig var dom har dig!!!! Mitt eget lilla MATTEGENI!!!!!!

2010-02-01 @ 07:34:22
amanda k

JOSSAN; JAG SKA OCKSÅ LÄSA MATTE C!!!!!!!

2010-02-01 @ 14:42:44



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback