Så himla roligt

Är det storm eller är det storm??
Jag och Amanda fick byta lokalbuss för att det började regna/snöa in genom taket. Sen när vi gick in i lägenheten så var det bara någon decimeter snö men sen någon timme senare när vi skulle gå igen så tittade vi inte så noga utan bara gick och WOOOPS så hade vi snö till knänen..Hahah
Och nu när jag gick från bilen så hade jag snö till mitten av låret + att jag var tvungen att skotta fram dörren. Det är ju bara sjukt det hära.

Amanda- Vi borde resa.
Jag- JAAA
Lydia- Nej men det är så jobbigt med all planering och så måste man läsa karta och allt.
ÖHM JA PRECIS, Vi hade tänkt flyga utomlands men vill du fara ut på någon liten semester i skogen så okej.

Okej sämsta bilderna men de är med mobilen


Det gick inte att stänga dörren utan att det snöat in en massa snö

Ja jag hade mörkbruna skor ja

Kram Josse


Kommentarer
Tobajjass

jag trodde att det var en Isbjörn tass på sista bilden. blev rädd en liten stund

2010-01-28 @ 16:44:28
Blogg: http://tobajjass.blogspot.com/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback