SVINKALLT UTE JAG DÖÖÖR

Har varit i stan idag och jag skulle köpa nya volleybollskor och det gjorde jag FÖRSTA PARET jag provade men det kaaanske blev lite mer också ^^ Hahaha
Sängkläder, grejer till mitt nya rum, någon spets top/bh grej jag vet egentligen inte vad de är.. Hahaha
Och så ett par skor.
Annars gjorde vi väl inte så mycket eller jag såg my love på Obs och så satt jag i massagestolen på rusat i hela 5min MMmmMMmmmMMmmmmmm.




Nu ska jag äta middag BACON och sen fara till Julia för att vara med hon och Amanda. Undra vad vi ska göra då? jag skulle gissa på äta det är vi bra på alla 3..hahah

Kram Josse

Kommentarer
moster

coola skor!!!

2010-01-04 @ 19:18:53
Anonym

wohohohohoohoooooooowwwwwwwwhohooowwww

2010-01-04 @ 19:19:43
sofia

raooourw! lovar du att ha din spets top/bh på dig varje natt när vi bor tillsammans? :]

2010-01-05 @ 15:33:20
Blogg: http://fastevik.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback