Vilken charm

Pratar med Amanda som även är kallad Amanda G, Gurra och Klenis(dock bara av mig). Jag vet inte riktigt vad vi pratar om jag tror de kan vara att vi inte har någon koll på någonting men jag vet seriöst inte. Men nu känner jag iaf hur sjukt saknad tjejen är jag menar hon är ju mitt mobboffer nummer 1. Har alltid varit(läs sen 1:an) och kommer alltid att vara(läs hela livet och även i himlen).
Fick iaf just veta att vi båda klarade NkB provet grattis grattis till oss båda. Jag föreslog att vi skulle köpa en av allting i cafeterian för att fira men jag vet inte riktigt om hon är på men annars kan jag äta för hon också, lite fett har ju ingen dött av som man brukar säga här i Vännäs ^^


Konstnär: Josefin Nylander

Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback