God morgon

Sov till halv 12 nu idag och de känna lite bättre än att stiga upp 06.00 som ja annars gör.
Har ingen som helst aning om vad som händer idag jag trodde jag skulle jobba mellan 10-18 men de va tydligen imorn då jag faktiskt hade planer men jag behöver bara hitta på något att göra i 10 timmar för sen ska jag träffa Söfia.
Igår när jag gick hem så stoppade  2 vakter mig. En när jag stod och pratade med Pernilla
Vakten- Du hade en öl i handen, du hade en öl i handen.
Jaa kära vakt jag hade en öl i handen och jag la den öppnade ölen i min väska....PUCKO!
Den andra gången var vi tunneln
Vakt- Får jag titta i din väska jag såg att du hade en öl.
Jag- NÄÄ de får du inte göra!!! Jag ska hem nu hej då.
Vilket mongo ofta jag skulle låta han titta i min väska och varför stannar han mig vid tunneln när de var 10åringar som va fulla bara några meter därifrån.


Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback