JAG ÄLSKAR DEN!

Idag var jag och Jessica i härnösand och shoppade, åt kinamat, slappade vid kajen och såg ECLIPS!!! Äntligen, som jag har längtat efter filmen och som jag ÄLSKAR filmen och som jag älskar att JACOB var utan tröja hela filmen. Jessica somnade bara 2gånger och tiden hon var vaken frågade hon dumma frågor som alla kan svaren på redan. Det hör till ALLMÄNBILDNINGEN!
Varför var Jacob tvungen att bära hon? - För att varulvar täcker hennes lukt och vampyrer tycker dom luktar skit.
Varför gillar inte varulvar och vampyrer varandra? - För att dom är ungefär som katt och hund,juice och ballerinakladdkaka, grädde och korv(korvstroganoff) det funkar bara inte.
Kan en vampyr få barn? - Dom får ju ett barn i sista boken.
Väljer hon Jacob eller Edward? - Det är en kärlekshistoria mellan Bella och Edward vad tror du??
Gillar Bella Jacob? - Annars hade hon nog inte kysst han....hoppas jag.....
Varför har inte Jacob någon tröja? - SÅNT KLAGAR MAN INTE PÅ! 



Kram Josse


Kommentarer
Sofie

Det var sjukt roligt när Edward sa: “doesn't he own a shirt?” om Jacob. Haha ^^

Sen var Alice och Jasper <3!! De var så söta! Varför handlar inte böckerna/filmerna om dem istället?

2010-07-09 @ 10:43:38



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback