längtar som pip

Usch vilken jobbdag usch usch usch! Men jag fick beröm för jag stekte goda hamburgare så lite värd var den ju ändå.
Nu vill jag bara hamna i koma och vakna upp igen då det är varmt och soligt, jag har pengar och äter go mat och bara lever livet allstå med andra ord vill jag vakna upp den 8augusti då vi far till Stockholm.
Jag längtar så fruktansvärt mycket till att bara vara där, äta nudlar ur låda, bada, grönalund, shoppa och så ska vi träffa Pernillas kompisar och en av dom är dansk och hete självklart något konstigt och jag försökte uttala det men varje gång lät de som jag så hora och jag förstår inte varför för namnet va inte ens likt... Men aja what to do what to do!

Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback