GRATTIS MARLENE OCH PEDER!!

Nu blir vi ännu en till med andra ord ännu en till som jag måste lära ALLLLLLT jag kan, himmel o pannkaka de här kommer ta lång tid!!
Jag håller redan på lära Wilma allt och just nu är vi på sjungandet (min starkaste sida) vi övar på  Who let the dogs out och ibland får hon till skallet riktigt bra.
Jag sjunger- WHO LET THE DOGS OUT
Wilma- VOFF VOFF VOFF VOFF VOFF
Jag tror inte dom säger voff men varför i hela friden skulle man annars sjunga om hundar?


Visst är vi ganska lika?? Jag antar att det är som man brukar säga sådan kusin sådan kusin.


Kram Josse


Kommentarer
Sofia

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhn va rooooooooooooooooooooooliiigt JÖÖH! :D

2010-07-08 @ 17:46:27
Blogg: http://fastevik.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback