Bilder

Igår var det ju som sagt avslutning och midgård ska ju som vanligt sticka ut mest. Vi hade cirkustema så hela aulan var omgjord till en cirkus och så var det en massa som sjöng och dansade osv. Min och Fannys musikvideo visades bland annat och just då ville jag dö för jag tycker inte om den alls men om rektorn ringer och frågar om han får använda den så säger man inte nej.
Sen när jag och Pernilla gick omkring på lilja så tyckte jag ändå att jag var ganska diskret när jag tog kort. Jag stod ganska många meter ifrån riktade kameran lite smått mot människan jag skulle ta kort på och så zoomade jag in men nu när jag tittar på korten så tittar ju faktiskt människan rak in i kameran på varje bild så jag kanske inte var så diskret..hahahha
Och NEJ jag lägger inte ut som bilderna här för de blir liiiite små pinsamt.




Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback