Faros mat <3

Jaha tillbaka till skolan nu då JAG VILL INTE! Känner att jag måste få komma in i mitt vanliga liv typ NU för jag känner mig helt tom den där resan har varit det man sett fram emot i ett år och nu man ba jaha de va de. Jag får börja tagga Kreta nästa år redan nu :D
Idag har vi iaf skolkort och dom blir man ju alltid ful på så jag förstår inte varför man är nervös de finns ju som ingen chans att man ska se normal ut. Hoppas bara inte vi ska ta kort en och en för då kommer jag dö. Dom korten måste vara dom värsta man sätter sig på den där jäkla pallen och ser ut som man vill sen säger "fotografen"(dom borde inte få kallas de)
-Luta huvudet lite åt höger
-Hä håret bakom öronen
-Le
-Le större
-Ner med axlarna
-Luta huvudet ännu mer
-Ner med axlarna
-Vrid på dig lite
-Lite till
-Nää inte så mycket
-Le
-Ner med axlarna
-Luta huvudet
-SÅÅÅ ja jätte fint vill du se?
Eleven- Nej usch får man ta en ny?
-NÄSTA!!!

Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback