Nu fixa med nya bloggdesignen, sen dricka apelsinsaft

Nu sitter jag här i Amandas soffa och kramar en blöt handduk och googlar på barntapeter.
Ikväll på dansen ville jag dö. Jag hade glömt hur de kändes att vara så slut i kroppen så att ta 3steg extra är en plåga men på något sätt tycker jag ändå om de.
Vi delade upp oss i två grupper, grupp snygg och så alla Josefiner i en. Jag gissar på att vi va grupp ful men de vågade hon väl inte säga.

-Nu ska alla ha ett sexigt uttryck.
-Ja de där va ju inte så bra men ha ett förvirrat uttryck den här gången då.
-Det där gjorde ni bra!
Vi är ju som nå små talanger på att va helt lost.


Idag såg jag på ett program om fiske och dom fiskade seriöst en abborre/harr/öring ja en vanlig liten gråfisk som va stor som en haj!! Jag skojjar inte den va gigantisk, de tog dom en timme att dra in fisken. Tänkte bara säga de så nu kan alla ni "fiskare" känna er ganska kassa.

Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback