Smart? JA Allmänbildad? NEJ

Nu har vi haft svenska i 2timmar och 30min bara 30min kvar nu!
Jag känner mig bara allmänt smart just nu skriver med svåra ord, förklara ordspråk, läser om någon brittisk forskare osv. Min dal var väl då jag och Signe började prata om Svampbob och hur de kommer sig att han sväller upp när han gråter? de är ju antagligen för att han är en svamp och för att han tårar är vatten och när en svamp kommer i kontakt med vatten så sväller den upp MEN han bor ju tusan i havet och havet består ju nästan enbart av vatten de är lite fiskar,sand och gamla båtar lite här och där men annars är de bara H2O.

Jag,Signe och Frida har kommit fram till att vi är smarta med inte allmänbildade.


Kram Josse

Kommentarer
Iza

Hahah, jag tycker ni var riktigt smarta! Ni genomskådade för fan Svambbob!

2010-09-23 @ 15:57:14
Blogg: http://izaspjoller.blogspot.com/
frida

:D Frida Johansson gillar detta

2010-09-23 @ 18:00:05
Blogg: http://frida7.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback