INGEN FÅR DÖ


Förra gången jag flög det var när jag,Amanda och Frijoh va i stockholm på bounce. Lite övertaggade men de är så de ska va. Det var även samma gång som Frida tappade flygbiljetten efter 5min..HAHAHHA
På tal om Amanda och Frijoh så drömde jag att Frida dog när jag åkte flyget till Kreta alltså mellan 10-02. Hon vart överkörd och dog på en gång sen när jag tyckte på min mobil igen på bussen från flygplatsen till hotellet så får jag miljoner sms från alla där de står något i stil med "Jag är verkligen ledsen jag vet att ni va bra kompis" från ALLA utom Amanda i hennes sms stod de "helvetes jävla skit"..Hahahah
Så nu idag har vi alal gått och verkligen trott att hon ska dö och töntiga som vi är så har vi fixat barnvakt åt våran underbara Frida..Hahaha
Så Frida dö inte för jag vill träffa dig sen JAG VILL PÅ BIO :D

Kram Josse


Kommentarer
frida

I'm alive jossan! :D Signe och Amanda barnvaktade mig så bra så. Bio nästa söndag it is!

2010-09-05 @ 15:17:08
Blogg: http://frida7.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback