Vad sägs om att sova den här dagen

Gissa vem som har varit mästerkock nu på morgonen? Här har man stått och kokat nyponsoppa alldeles själv. Nu kommer säkert hälften tänka men halå de är bara att koka vatten och sen blanda ner pulvret men försök orka göra de halv 7 på morgonen! själv brukar ja då inte ens orka skiva ost.
Nu på morgonen har jag matte och jag hoppas lektionen går fort för jag orkar faktiskt inte tänka men å andra sidan så har jag 2danslektioner efter de och jag orkar inte dansa och sen slutar ja men då ska jag till Amanda och jag orkar inte laga middag och sen orkar jag inte dansen ikväll och jag orkar verkligen inte fara från dansen och göra allt innan man får lägga sig i sängen men jag orkar att vi har sovmorgon imorn vi går dock till typ 5 och de orkar jag inte.

Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback