Underbart

Igår for jag till Amanda och vi gjorde nog världens godaste choklad med grädde och after eight och åt skorpor med blåbärssylt och ballerinakladdkaka till. Vi ventilerade (eller vad var det du kallade de) det är alltså att man berättar om ALLT som hänt sen sist vi pratade. Och jag är avundsjuk på Amanda hon lever i en film just nu en romantiskfilm som man hade sutttit så här NÅÅÅÅÅH hela tiden medans mitt liv var som en sån där tråkig film som ingen förstår typ Da vinci koden den förstår man ju INGENTING av man kan ju knappt uttala namnet.
Amanda- Och så fick jag ett handskrivetbrev.
Jag- VA skrev han för hand!??!?!?!??!?!??!?!
Finns det folk som alltså sätter sig och skriver för hand istället för att skicka sms eller skicka ett mail på facebook? Det är ju helt underbart, jag vill också ha ett handskrivet brev.

And I hope you find it
What you're looking for
And I hope it's everything you dreamed your life could be and so much more.


Kommentarer
Amanda

Ventilera är helt rätt ord! :) Vi måste fortsätta på vår myskväll avsnitt 2, med middag och film :D



Förövrigt, TACK för en jättemysig kväll! Du är undebar min vän <3

2011-01-26 @ 16:03:49



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback