Vems ide var det att man skulle gå upp klockan 06.00 varje dag?

Jag har börjat fundera på om det verkligen är träningsvärk jag har i ryggen eller om det är att den är riktigt himla sne för det gör så sjukt ont hela tiden. Men träningsvärken i rumpan och låren är bättre idag, idag kunde jag resa mig upp utan att vilja skrika.


Jag ska köpa en sån här och bo i den för resten av mitt liv för då
1- Behöver jag aldrig frysa
2- Folk vill alltid krama mig för jag är som ett levade duntäcke
3- Jag kan vara jätte tjock eller jätte smal och det är aldrig någon som verkligen vet
4- Jag kan satsa alla pengar på skor istället för tröjor och sånt tjaffs.
5- Jag kan ha världens sämsta hållning på baletten UTAN att höra Robi och Frida gnälla "Sträck på dig"
 

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback