Nu är det äntligen helg

Har just beställt pizza,mumms! Det skulle ta 15min, en kvart. Då är min fråga vad är skillanden mellan 15min och en kvart?

Idag hade vi balett ute och det var äckligt varmt och svårt men nu är det slut på dansen i skolan. Aldrig mer ska dn3 dansa på midgårdskolan,NOOOOO!!
Jag och Julia hann även med en tripp till polisen där hon skulle förnya sitt pass. Vi skulle hinna med 12.15 bussen hade vi bestämt oss för och så kommer vi in och det är 45min kvar tills bussen går och 8nummer kvar. Efter 40min är det äntligen Julias tur och vi hade förberett genom att tjuvlyssna på alla frågor,skrivit ner mobilnumret och tagit fram legg så när Julia gick fram kunde hon svara på frågorna innan hon hann ställa dom. Vi hann med bussen.

Kommentarer
Julia

jordens mest effektiva människa, that's me!

2011-06-11 @ 08:36:55
Blogg: http://julica.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback