Blbalablabalabl

Sen jag kom hem har jag inte gjort nånting eller jo middag köpt potatissallad och färdigt kött men är man mästerkock så är man.
Jag förstår inte jag är helt död orkar ingenting Sofia bjöd mig till  och med till Linnea för att äta julgodis men jag orkar inte gå dit ner och tillbaka. Liksom vad är felet? Känns som jag tränat tusen timmar den här veckan fast det är typ färre än vanligt så de kan ju inte vara de. Aja imorn måste jag vara pigg då blire match i Sundsvall annars så får jag väl trycka i mig några liter socker.

För övrigt så har jag på mig min nya mjukisdress från volleybollen och den är SÅÅ SKÖN!!! Jag ska leva i den, jag ska gifta mig i den, jag ska begravas i den, jag ska fortsätta "leva" i den i himmelen.


Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback