Måndagen över

Jag och Pernilla gick på stan efter skolan och jag har äntligen köpt alla julklappar YES. Har även bestämt Pernillas julklapp till mig och jag kommer bli nöjd.. Annars så gick det bra förutom att jag trodde jag skulle få nå damp på Pernilla. Hon sökte ett par låga svarta skor med veck där framme och jag hittade 3st som såg exakt ut så och hon ba NÄÄÄÄÄÄ! Vart sitter felet?? Hahaha
Till middag åt vi pizzabuffe och jag tror vi åt ihjäl oss men det var goott.



För övrigt så har Julia gått och blivit prickig så nu måste jag åka buss helt själv buhu.
Vem ska jag nu köra HUUMMMMF-språket med på dansen?
Vem ska jag nu köra busskämtet med?
Med andra ord måste du komma tillbaka snart för annar så börjar jag skolka och röka så det är upp till dig hur vill du ha det?? hahah 



Kram Josse


Kommentarer
Julia

Ååååh, Jossan!! Jag vill tillbaka. Börjar bli smått uttråkad här hemma. Saknar dig! Och de andra!

Jag får nog inte ens gå ut och leka i snön, vilket jag egentligen borde eftersom det är en barnsjukdom jag råkat ut för och det gäller att vara barn fullt ut då!

HUUMMMMMFF!

2009-12-15 @ 08:38:54
amanda

ja jag börjar också skolka och röka ännu mer! alltså röker inte men skolka mer

2009-12-15 @ 08:42:23
Blogg: http://amunds.blogg.se/
Julia

Nejnej, gör inte det snälla ni!

2009-12-15 @ 19:22:31



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback