Underbart

Efter skolan gick jag och Amanda ner till stan och kollade i affärer. Vi sökte efter allt som hade glitter eller paljetter på sig med andra ord sökte vi nyårs kläder. Jag hittade tusentals diadem som jag vill ha men har jag pengar till det eller? Nja skulle inte tro det.
Vi åt väldigt sen lunch på Max och sen så for mötte vi upp hennes kompis som jag inte minns namnet på TUSAN OCKSÅ. Dom skulle köpa lite grejer till dansföreställningen och då börja vi prata om vad som är poängen men pärlor och stras på underkläder?? Liksom vad är grejen..Hahah
Sen så for vi coh handlade och det var ju en upplevelse dom sprang omkring överallt och ba JAG KAN ÄTA KYCKLING, NEJ KLADDKAKA, NEJ FLINGOR, NEJ PANNKAKA..

- Ursäkta hur mycket kostar russinen?
- 16kr
- MEN HUR MYCKET KOSTAR 2BANANER EGENTLIGEN!! :O För hur kan det ha blivit 32?
Killen i kassan kollar på oss med en min som säger "Snälla fara bara härifrån jag är less på er nu"
- Ojj vart det så mycket vänta du får tillbaka 15kr då.

Okej de lät inte så roligt men det var roligt.

Så tack Amanda och hennes kompis ni fick mig äntligen på bra humör igen <3



Extremt dålig bild men det var iaf sånna här äckliga människor på stan idag och dom demostrerade mot grisslakten. På deras skyltar står det något om att man dödar grisar för deras päls och då gick vi länge och funderade på hur fasiken dom menar för grisar har inte päls..Hahah


Kram Josse

Kommentarer
jessica

hahhaha, ja trodde dom klätt ut statyn :P

2009-11-27 @ 20:47:22
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/
amanda

HAHA ja eftermiddagen var en upplevelse! :D och grisar har INGEN päls??

2009-11-27 @ 22:32:43
Blogg: http://amunds.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback