Josse the coach

JAG HATAR MIN KAMERA!!!
Har suttit i 2timmar nu och försökt få in bilderna men de går inte. Nu ska jag ta och leta reda på papperna så vi kan lämna in den, JÄKLA SKIT.
Jag har iaf fått tillbaka min dator och DENUNDERBARADATAMÄNNISKAN räddade alla bilder,all musik, allt skolarbete till och med alla mina favoriter TACK GODE GUD. Fattar ni hur jobbigt det hade varit att söka upp alla bloggar igen? Ungefär lika jobbigt som att alla bilder ligger ner så man får rätt så ont i nacken efter ett tag.




Gissa vilka volley 2000lagets nya tränare är?
DUMMDAARAADUMM
JOSEFIN OCH IDA..Hahhaha
Det är som ett skämt sveriges mest bänkade spelare blir tränare.

"Ja barn nu ska ni göra så här tror jag? eller kanske så här? eller nä jag vet inte gör som ni vill"

"HÅLL TYST UNGAR"

"Men herre gud är du helt kass eller"

Nää jag kanske har fel vi har det nog i oss.
Josefin Nylander och Ida Persson spelare i A-laget div1 och coacher..Status




HASSLE IS THE MAN

Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback