FREDAG

Var just på ett hemligt möte med X och det gick bra.


X - Vad brukar du göra när du är vid datorn?
Jag - Läsa bloggar.
X - På tal om bloggar så tog min kompis in sin häst i köket bara för att se om det gick.Dock så förstördes hallgolvet men det bryde hon sig inte om.

X - Spelar du WOW eller något annat sånt där beroendeframkallande spel?
Jag - NEJ verkligen inte eller räknas tetris?
X - Jaa jag vet inte. Förra veckan fastnade jag vid ett spel då man ska skjuta små färgglada bollar och kan sitta i fler timmar räknas de?


X tipsar
-Läs fler bloggar
-Börja spela WOW 
-Fortsätt med tetris
-Skolka då och då
-Ät mycket choklad
-Träna mycket


Kram Josse

Kommentarer
julia

gå och handla och laga mat då :) mina maträtter är inte så avancerade :)

2009-11-07 @ 12:15:04
Blogg: http://jeia.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback